Jijbent.nl
Forum van jijbent.nl

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen 
 ProfielProfiel   VoorkeurenVoorkeuren   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaats Reactie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hurricane_Power
BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2013 17:20    Onderwerp: Score-indicator Reageer met quote

Hoi,

Is het niet mogelijk en wenselijker om voor de scores onderaan het bord enkel het minimum te tonen van afgewerkte rijen en kolommen.

Zo kan je in sommige spellen terug sneller de draad oppakken. Als je tegenstander bvb een score van 12 heeft weet je dat er geen grote puzzelwerken nodig zijn om het partijtje af te werken Razz
Naar boven
bramOffline
Superadmin
Superadmin

Totaal berichten: 10002
Leeftijd: 53
Geslacht: Man
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Jan 28, 2013 9:44    Onderwerp: Re: Score-indicator Reageer met quote

Hurricane_Power schreef:
Hoi,

Is het niet mogelijk en wenselijker om voor de scores onderaan het bord enkel het minimum te tonen van afgewerkte rijen en kolommen.

Zo kan je in sommige spellen terug sneller de draad oppakken. Als je tegenstander bvb een score van 12 heeft weet je dat er geen grote puzzelwerken nodig zijn om het partijtje af te werken Razz

Mogelijk is het wel. Het jammer is dan alleen dat er heel lang in het spel geen score wordt getoond en ik de huidige score bekijk en dan die rij en kolom zoek om te kijken of ik er dan eentje in kan plaatsen die nog niet in die rij kolom zit.
LeoNL

Leeftijd: 11
Malawi
BerichtGeplaatst: Ma Jan 28, 2013 10:57    Onderwerp: Re: Score-indicator Reageer met quote

Ik ben het met Hurricane volledig eens, een score van de afgewerkte kolommen zou een toegevoegde waarde zijn.

De huidige score gebruik ik niet, in plaats daarvan controleer ik alle 5 kolommen en 5 rijen elke keer opnieuw. Als je direct kan zien dat je geen tijd in een spel hoeft te steken omdat je al gewonnen (of verloren) hebt zou dat helpen.

De enige toegevoegde waarde van de huidige score is dat mijn tegenstander wellicht naar de verkeerde kolommen/rijen kijkt omdat de score daar aanleiding toe zou geven, maar daar is de score natuurlijk niet voor bedoelt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Bekijk de homepage 
lommekeOffline

Totaal berichten: 59
Leeftijd: 28
Netherlands
BerichtGeplaatst: Ma Feb 04, 2013 21:02    Onderwerp: Re: Score-indicator Reageer met quote

LeoNL schreef:
Ik ben het met Hurricane volledig eens, een score van de afgewerkte kolommen zou een toegevoegde waarde zijn.

De huidige score gebruik ik niet, in plaats daarvan controleer ik alle 5 kolommen en 5 rijen elke keer opnieuw. Als je direct kan zien dat je geen tijd in een spel hoeft te steken omdat je al gewonnen (of verloren) hebt zou dat helpen.

De enige toegevoegde waarde van de huidige score is dat mijn tegenstander wellicht naar de verkeerde kolommen/rijen kijkt omdat de score daar aanleiding toe zou geven, maar daar is de score natuurlijk niet voor bedoelt.

Hier ben ik het volledig mee eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel 
Berichten van afgelopen:   
Plaats Reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: